Manuel Uribe

Toegevoegd na 1 minuut:
Jon Brower Minnoch was nog zwaarder maar is nu dood. Niet veel ouder dan 40 geworden.

Toegevoegd na 27 minuten:
Manuel was op zijn zwaarst 597 kg en Jon 635 kilo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bent wel streng AnywayNL, als je de moeite neemt om door te klikken zie je het staan. Ben je aan het oefenen voor moderator?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Plaats dan op zn minst het gewicht, maakt het wel wat makkelijker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Anyway heeft gelijk, ik antwoorde op wie is de zwaarste, zal het ff aanpassen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het geen pond in plaats van kg? Een gewicht van 500 kg of meer kan een mensenhart allang niet meer aan lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Anders kijk je in de link. Wiki houdt altijd het metrieke stelsel aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt, nu weet ik veel meer

Andere antwoorden (1)

Er was een vrouw van 730 kg ooit.
http://www.hoezwaar.nl/hoe-zwaar-is-de-zwaarste-mens.html