Is zelf geperst citroensap goed voor de lever?

ik heb een lever stoornis dus wil ik weten of het iets toevoegd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Het is vooral slecht voor het glazuur van je tanden.
Het bevat wel o.a. vitamine C, maar het zuur word gelijk afgebroken in je maag en heeft naar mijn weten verder geen werking verderop in het lichaam.

Toegevoegd na 52 seconden:
Overleg wel met je arts of het ciyroensap geen nadelige invloed heeft op je medicijnen (als je die gebruikt).
Ritsuka