ik ging naar het toilet en had geen stoelgang, is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Hoe bedoel je precies? Heb je normaal wel bij elke keer naar het toilet gaan dat je moet poepen?
Kun je de vraag iets toelichten?

Antwoorden (2)

Ja hoor.

Ik ga ook vaker dan eens per dag geen om alleen te plassen.

Een dag niet poepen.is ook geen probleem, 2ook niet.
Sommige mensen gaan 2 keer per dag,.anderen 3 keer per week.

Zo lang jij geen laat hebt is er niks aan de hand. Tenzij dit aanhoudt hoef je hiervoor geen.arts te raadplegen

Toegevoegd na 29 seconden:
Laat is last
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik neem aan dat je hiermee bedoelt dat het anders dan anders gaat
misschien heb je te weinig gedronken, dit kan invloed hebben op je stoelgang.
of te weinig gegeten
of stress

bepaalde producten kunnen ook zorgen dt je makkelijker (of moeilijker) gaat.

heb je er echt last van...buikpijn bijvoorbeeld, of dat niet?

(al is er inmiddels waarschijnlijk al niets meer aan de hand:) hoop ik....)