Hoe lang kan je 1kg in de oven gebakken kipfilet bewaren in de koelkast nadat het gaar is?

Weet iemand hoeveel dagen men 1kg in de oven gebakken kipfilet het best kunnen bewaren in de koelkast nadat het gaar is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Als je de kip zo snel mogelijk na het bereiden buiten de koelkast afgekoeld hebt,bijvoorbeeld in een bak, in de gootsteen gevuld met koud water gezet en goed afgesloten hebt verpakt, kun je het wel 3 dagen bewaren in de koelkast.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou het na 2 dagen niet meer eten.
Zelfs binnen 2 dagen niet als de smaak is veranderd.