hoeveel caloriëen bevat een belegd broodje (20 cm) met mozzarella, tomaten en pesto ongeveer (de italia van Panos)?

12 jaar geleden
34.8K
Ritsuka
12 jaar geleden
Geen idee, maar klinkt lekker
liveisgreat
12 jaar geleden
yep was heerlijk maar achteraf kwam natuurlijk wat schuldgevoel want past nu niet meteen in mijn dieetplan! Heb ik ieder geval je tip gevolgd om meer te eten overdag (zie mn andere vraag) en ik heb al veel minder hongertjes.
Ritsuka
12 jaar geleden
Goed om te horen :D
En niks om je schuldig te voelen als je je verder goed aan je schema hebt gehouden, gewoon morgen weer verder :)

Het beste antwoord

Beetje gissen maar het is te doen.
- broodje 120 g: 300 kcal.
- mozarella 70 g: 175 kcal.
- pesto 25 g: 125 kcal.

Samen dus ongeveer 600 kcal.

Geheel conform mijn schatting dat een rijk belegd broodje in een kwart tot een derde van je dagelijkse energiebehoefte voorziet. Oftewel, een prima lunch en ook nog eens lekker!