Waar vind ik hulp bij Cibofobie?

Ik heb een vriendin die aan een fibofobie lijdt. In dit geval gaat het om een angst voor voedsel. Dat is ontstaan door dat er (via zwarte magie) ooit dingen in haar voeding zijn verwerkt. Waar vind ik hulp. Deze vraag kun je zien als een laatste strohalm. Huisarts, GGZ etc etc hebben niets voor ons kunnen betekenen. Ik zoek directe hulp van iemand die ook verstand heeft van het weghalen van de kracht van zwarte magie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zwarte magie bestaat niet, dus weghalen kan niet, want er is ook nooit iets ' in gestopt'. Maar er is vast wel iemand te vinden die, tegen een leuk prijsje jouw vriendin wil laten geloven iets te doen wat helpt. Als jouw vriendin hier in gelooft is het probleem opgelost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vraag niet om je mening maar om daadwerkelijke hulp Nelly3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarom geef ik ook een reactie en geen antwoord, realiseren dar zwarte magie niet bestaat is al hulp en de oplossing, maar als ze dat bij het ggz ook niet gelukt is, is het beter er in mee te gaan.
Ik zit niet in een 'wereld' waar men hierin gelooft,.dus kan ik je niet aan iemand helpen die aan 'zwarte magie' iets kan doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt me beter dat je even stopt met reageren. We zitten idd in verschillende werelden. bedankt voor je inzet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is het handiger als je je vraag stelt op een andere plek, als je hier je vraag stelt zijn er ook mensen, zoals ik, die reageren en dat zoek je blijkbaar niet.
http://jotin.nl/forum/showthread.php?t=4437
http://magie.start.be/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op wat voor manier is dat erin gestopt dan?
Ritsuka
12 jaar geleden
Zelfs al zit het er in, dan nog is het alleen in die portie voedsel. De rest is dan wel veilig, anders zou iedereen ziek worden.
Gooi dus die 'slechte' portie weg en je bent overal van af.

Antwoorden (1)

Ga eens op een paranormale beurs kijken. Maar hou er wel je verstand bij. iemand met een torenhoge rekening is al een stuk minder vertrouwenswaardig