wat kun je het beste eten voordat je gaat vliegen?

meer specifiek: welke voedsel kun je het beste niet eten voor een lange vlucht (11 uur)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Ik zou zeggen voedsel zoals knoflook of waar je winderig van wordt.En verder ligt het aan jezelf, ik wil altijd een behoorlijke maaltijd voor ik vertrek, maar n vriend eet het liefst helemaal niets uit angst ziek te worden, ik heb juist het idee ziek te worden van te weinig eten (begrijpt hij dus niets van)
12 jaar geleden
sowieso geen chili con carne of iets anders van bonen ( is niet prettig voor de andere reizigers)

daarnaast niets laxerends.

Voor de rest maakt het niet zoveel uit. Persoonlijk zou ik gaan voor iets dat langzaam verteerd zelfgemaakte spaghetti carbonara ofzo