Je kan pap proberen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik je vraag goed begrijp heb je dus zoveel last van je tanden dat je moeilijk kunt bijten/kauwen.

Op dit moment kun je dan eten:
Appelmoes.

Maar ook andere dingen zoals yoghurt, zachte koekjes en zelfs brood. Zolang je er maar op zabbelt. Tip: Neem kleine hapjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pasta's, rijstgerechten, stamppotten, soep, drinkontbijt, roerei
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt me logisch dat je dan vooral moet kijken naar dingen waar je niet op hoeft te bijten of kauwen. Neem yoghurt, vla of pap. Maar ook appelmoes/appelcompote of een langevinger [ kan je lekker op sabbelen. ]. Ook zacht brood kan wel, maar dan wel sabbelen. ;)

Toegevoegd na 16 seconden:
Succes! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eet niets wat harde korstjes, korreltjes of pitjes heeft of waar je hard moet op kauwen. Wat je wel kan eten zijn melkproducten als pudding, (vruchten)yoghurt, (vruchten)kwark, milkshakes, pap. Zachte fruitsoorten o.a. banaan. Fruit uit blik is meestal zachter dan vers fruit. Zacht wit brood met bvb smeerkaas met kleine hapjes eten. Gegaarde groenten zoals courgette, wortel, bloemkool, venkel. Zachte visgerechten, soepen, eiergerechten, aardappelpuree en pasta.