Een platte buik kan je nooit stimuleren met voedsel! Bovendien zit er in pindakaas veel oliën die je platte buik niet ten goede komen. Eieren hebben veel eiwitten maar die dragen niet bij tot een platte buik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat is onzin. Er is geen enkel eten waar je een strakke buik van krijgt. Je zult toch echt moeten sporten.
Ritsuka
12 jaar geleden
Bij mij wel.
Althans mijn buikvet is verdwenen. Ik ontbijt met fruit, als lunch een sandwich pindakaas en savonds een ombelet met twee eieren en volkoren brood. Ik ben ongeveer 10 kilo en al mn buikvet kwijtgeraakt. Om mn platte buik ook hard te krijgen doe ik nu sit ups. Ik zie zelfs een begin van een sixpack verschijnen :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onzin. Dat ligt niet aan de pindakaas en eieren, maar aan een verbeterd voedingspatroon en/of meer beweging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben beslist geen specialist. ik vertel alleen mijn eigen ervaring. Mij is weleens verteld dat in pinda's goeie vetten zitten en in eieren veel dingen die noodzakelijk zijn voor een jong embryo om te kunnen groeien en deze ook voor de mens goed zijn. Ik heb amper last van hongergevoel dus voor mij werkt het meer dan ik eerst dacht. Voor de duidelijkheid; ik geef geen antwoord vanuit medisch perspectief maar puur vanuit persoonlijke ervaring. Dat jij dat onzin vindt is prima, maar betrek dat dan niet op mij.
jodyenboyke
12 jaar geleden
Kaidon:Pinda's en pindakaas....verschilt nog al hoor. Noten (ongezouten) zijn met mate niet slecht, evenals eieren.
En Weezyyy: lees hier de vele berichten en vooral de goede antwoorden over gewichtverliezen door als je het dan nog niet snapt......ELK PONDJE......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@kaidon: je hebt gelijk. Ik hoop dat je in de praktijk gevarieerder en ook wat meer groente eet dan je hierboven schetst. Natuurlijk is de totale hoeveelheid calorieën ook van belang maar wat je noemt zijn voedingsmiddelen die in een gezond voedingspatroon passen. +1
@jodyenboyke: pinda's zijn geen noten maar peulvruchten. Met de vetzuren in pinda's is niks mis. Pindakaas als beleg is vele malen beter dan zoetigheid.
Nou lijkt me niet als je ziet hoeveel calorien er een snee brood met dun gesmeerde pindakaas (80) zitten en je ook nog geen eens bewegen? Niet echt bevordelijk voor een platte buik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pindakaas past in een gezond voedingspatroon. Omdat het voedzaam is eet je er minder snel teveel van dan wanneer je louter snoep (hagelslag, jam, vruchtenhagel etc.) op je brood deponeert.
Nee, er is geen enkel voedingsmiddel waarmee je lokaal vet verliest. Wel helpen zowel pindakaas als eieren veel beter om je honger te stillen waardoor je minder de neiging hebt om door te gaan met innemen dan bij zoet broodbeleg (=snoep) of andere lege calorieën, zoals chips, frisdrank en vruchtensap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Jammer dat ik pindakaas niet lekker vind. Ik hou het wel bij (magere) vleeswaren op mijn brood.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, er zijn zat alternatieven voor op brood. Ik heb net nog een boterham met bacon and eggs, uiteraard gebakken in goeie boter, weg zitten werken met een glas volle melk erbij. Alles lekker vol(waardig). Ik heb de rest van de ochtend geen honger meer. :-)