Helpt pure azijn bij de vetverbranding?

Ik heb het hier niet over appelazijn maar gewoon onze ''huis-tuin-en-keuken natuurazijn''.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/val-natuurazijn-gezonde-manier.240960
Ritsuka
12 jaar geleden
Is alleen maar vies en niet gezond
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, ik had eerst even moeten kijken of de vraag er al was
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb daar over gehoord van meiden die Pro-Ana site's bezochten.(ik niet hoor,ben wel Anorexia-patiënt,maar die site's zijn zo fout)en die hadden het daar ook over als een manier om af te vallen.
Schijnt niet gezond te zijn en bovendien zou het ook niet echt werken.
Er zijn natuurlijk betere manieren om (gezond) af te vallen.
Bovendien moet er wel vet te verbranden zijn.
Ik gebruikte zelf fat-burners toen ik groot ondergewicht had.
Maar biergisttabletten zijn beter om af te vallen hoor,daar krijg je een vol gevoel van en heb je veel minder honger.
Dat deed ik ook.
Wel alleen doen bij overgewicht hè!
Amadea
12 jaar geleden
Gezien de leeftijd volgens haar profiel van de vraagsteller: 14 is het ben ik bang wel bedoeld zoals Karena aangeeft. Meisjes van 14 zijn in de groei en moeten zich niet bezighouden met vetverbranding en calorieën!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een ander nadeel van het stoppen van zuur in je mond is dat het bij regelmaat enorme schade aan je kostbare gebit toebrengt.
Na het eten van citrusvruchten is het advies ook om je mond te spoelen met water. Niet doen!

Antwoorden (2)

Ja, dat zou kunnen helpen, maar dan moet zowieso denken aan één glas per dag. De kleine beetjes doen niet zoveel. Bedenk wel dat huis-tuin-en-keuken azijn slecht voor je maag is.

Toegevoegd na 31 seconden:
In grote hoeveelheden dan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Na een lepeltje azijn bij een ontbijt dat rijk is aan koolhydraten, zou je de rest van de dag 200 tot 275 kcal minder eten. Het zou ook een sterker gevoel van verzadiging geven.
Maar dit volstaat niet om azijn te promoten als afslankmiddel. De studies in dat verband waren te kleinschalig en te kortlopend. De onderzoeken naar de invloed van azijn op de maaglediging spreken elkaar tegen."