Gezonde voeding binnen krijgen is natuurlijk heel belangrijk maar zou je twee weken met koekjes en limonade oftewel TROEp doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik zou het niet doen, lijkt mij ook zeer ongezond. En je word erg misselijk denk ik
Ritsuka
12 jaar geleden
Is dit nu een meningvraag of wil je weten of het verantwoord is?

Antwoorden (5)

Het zou kunnen maar ik denk dat je ook vitaminen moet binnen krijgen en dat je sneller ziek bent of moe wordt dus ik denk dat het wel omdat in limonade of cola ook water zit en ik alle snoep zitten calorieën daar wordt je niet mager van dus het kan maar het is niet echt gezond
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Twee weken lijkt me geen enkel probleem, de krijgt genoeg calorieën binnen. Het is wel zo dat je essentiele stoffen gaat missen denk ik. Denk aan calcium of vitamine C. Dit kan op een iets langere termijn wel problemen opleveren. Bij gebrek aan vitamine C kun je bijvoorbeeld scheurbuik krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het kan, je krijgt namelijk voldoende koolhydraten binnen.

Of het gezond is:

Neen

Je kunt er zelfs gezondheidsproblemen door krijgen vanwege een vitamine, minerale en eiwit gebrek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De film Super size me gaat over een man die 30 dagen junkfood at ( ongeveer 2 weken langer dus) en het resultaat was beangstigend.
Zo erg zal het met jouw koekjes en limo niet zijn maar je gaat wel aardig in die richting...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
minqkel, we vergissen ons allemaal wel eens.
een vriendelijk verzoek aan de mods doet soms wonderen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben niet boos ;-) ik bedoelde ook, zoals ik al schreef, 2 weken langer....
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik heb wel eens een stukje van supersize me gezien, echt eng.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik heb 'm helemaal gezien en hij is echt ranzig! Je voelt gewoon hoe HIJ zich voelt, bah!
O je kunt er wel op overleven hoor, maar je wordt wel ontzettend flauw van al die zoete troep, dus hopen dat er ook een zout crackertje tussen de koekjes zit