Wat zijn kleine hapjes waar wel heel veel calorieën in zitten ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie wil je dikmaken XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil niemand dikmaken! :( Ik wil aankomen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou je zo wat van mijn kilo's willen geven, helaas werkt het niet zo :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, doe maar 12 kilo dan...

Het beste antwoord

in noten zitten veel calorieën, ik geloof dat een klein handje nootjes al rond de 100 cal is.
verder kun je het beste veel koolhydraten eten denk ik..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

kaas (van die 60+) en noten

barsten van de calorieën (die noten zijn nog wel gezonde vetten trouwens)
12 jaar geleden
Bonbons, of andere hele vette dingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kaasblokjes (>48+), borrelnootjes, plakjes leverworst of cervelaat, chips. Maar ook zoetigheden als chocoladenootjes, schuimpjes en candybars (mini-mars/snickers/rolo/nuts/lion/etc).
12 jaar geleden
In de mini gehaktballetjes .en in de mini kroketjes en die je moet frituren .
Daar zitten veel calorieën in .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben en Jerrys 1 bak is 1400(!) calorieen