Is het zo dat azijn echt calorieën af breekt ?

Hallo, ik zou dit graag willen weten omdat ik dan een beetje kan oppassen op azijn...
Alvast bedankt..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een calorie is een maat voor energie, geen tastbaar ding dat afgebroken kan worden.
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik weet alleen dat het vies is :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, azijn kan best lekker zijn. In de sla, over de friet, in de rode bieten, etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En over veel kool. Lekker, gekookte/gestoomde witte, groene, of spitskool, simpelweg met wat azijn en zout erover en verder niks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch maar als vraag gesteld?
Ik weet het niet hoor.
En overal azijn over...bah!
Trouwens: niet doen!
Het weinige dat je binnen krijgt heb je gewoon nodig om een beetje gezond te blijven.
Anders beland je in no-time in het ziekenhuis.Wat ik al gezegd heb.
Ik hoop dat je in ieder geval een beetje rust hebt vannacht.
Ik ben nu nog wakker(03.45):-(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet er ook geen liters overheen gooien, gewoon een beetje :P

Het beste antwoord

Dat is een fabeltje.. Ter experiment: gooi eens een blok (niet vloeibaar) bij azijn en kijk wat er gebeurd. Dat is net zoiets als de citroensapkuur; waarmee men dacht ook vet af te breken..

Toegevoegd na 2 minuten:
Een blok frituurvet bedoel ik dan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee daar hoe niet bang voor te zijn alleen appelazijn als dit gebruikt maar dit breek niet je calorieen maar zorgt maar dan moet wel hoge hoeveelheid van minmaal van3 eetlepels dag voor een maaltijd in nemen drijft in begin alleen vocht af