Je zal zeker afvallen met eiwitshakes ,en krachttraining ,en liever nog :met eiwitrijk voedsel +krachttraining . En je kan nooit zoveel kg in spierweefsel aankomen dan je kilo's vet verliest ,dat is bullshit ,van niet in gewicht afnemen !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kan wel!!alleen spieren wegen meer dan vet. Dus je kan juist aankomen maar slanker eruitzien!!en ik denk dat het daarom gaat. Dat mensen en jij zelf zien dat je afvalt ookal is dat in gewicht misschien niet zo je kan het dus beter bijhouden met een meetlint.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou dat niet mogelijk zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is zeker mogelijk!!:)
Je vetgehalte zal omlaag gaan en je spiermassa wordt meer spieren wegen meer dan vet dus je zal aankomen maar op een andere manier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zeer zeker ,ik denk dat je bedoelt dat je droger wilt worden,vraag een voedingsadvies op de sportschool,die kunnen je op een verantwoordde wijze informatie geven betreffende je voeding,dit heb je ook echt nodig met krachttraining.