Ik ben geopereerd aan mijn mond en kan nu het beste zachte dingen eten. Heeft iemand een idee?

Ik ben vandaag geopereerd aan mijn gehemelte, maar mag nu alleen maar zachte dingen eten. Heft iemand een idee wat ik vanavond kan eten? Iets van soep ofzo en ik heb al een yoghurtshake met banaan op (uit de blender), maar als iemand betere ideeën heeft hoor ik het graag!

PS: ik ben vegetarisch

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Soep, shake, bouillon, botherham zonder korst, vla.

Toegevoegd na 3 minuten:
pasta, spaghetti, rijst, stampot, hutspot, doperwten, worteltjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Heerlijke verse fruit shakes, en bijvoorbeeld Brinta met melk en suiker. Daar begin ik 's-ochtends mijn dag altijd mee! Voed heel goed!

Succes met je herstel :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een lekkere stamppot misschien? kan je heel goed en vegetarisch in elkaar zetten!

Onderstaande link volgen, daar staan heel veel recepten voor lekkere stamppotjes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vaak wordt in het ziekenhuis zelf eerste appelmoes gegeven aan mensen die dergelijke operatie's hebben ondergaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je voor heel makkelijk en snel wilt gaan: babyvoeding van bijvoorbeeld Olvarit. Zowel maaltijden alsook fruithapjes.

Toegevoegd na 31 seconden:
Beterschap!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
drinkontbijt
boterham in melk geweekt
ijsjes
aardappelpuree
yoghurt
appelmoes
groentenpuree

geen zure dingen
geen te hete gerechten
geen frieten
geen harde broodkorsten

Beterschap!