Waar kan ik op internet een goeie calorieteller vinden?

Ik heb een beetje rondgezocht, maar kon niet echt vinden wat ik zocht. Ik ben op zoek naar een site die je kan vertellen hoeveel calorieën je op een dag nodig heeft en dan zo werkt dat je alleen maar dingen hoeft aan te vinken (bijvoorbeeld: 1 zure haring, 1 sneetje brood met kaas, 1 biefstuk) en dan alles automatisch bijhoudt. Weet iemand een link naar zo'n site?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ik vind www.valtaf.nl erg fijn, maar misschien niet helemaal wat je zoekt. Wel wordt alles heel nauwkeurig berekend en wordt alles netjes voor je opgeteld. Ook zie je het procent aantal koolhydraten, eiwitten en vetten dat je eet. Ik vind het een grote aanrader!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Misschien is dit wat je zoekt:http://www.calorieteller.nl/calorieteller.html

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.calorieteller.nu/?pid=33
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.caloriechecker.nl

M'n vriendin gebruikt het dagelijks, werkt uitstekend!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is dit er wel (weightwatchers.nl) maar het is niet gratis. Je zegt er niet bij dat dat nodig is dus ik probeer het toch maar.

Op de site van weightwatchers kun je je aanmelden. Je krijgt dan toegang tot een applicatie waar je een aantal zaken invult zoals leeftijd, lengte, gewicht enz. Dan krijg je een aantal punten per dag die je mag eten. Er staan superveel gerechten en hapjes en tussendoortjes enz in die je kunt invullen zoals je hierboven aangeeft. De software rekent dan uit hoeveel punten je dat kost en wat je nog over hebt.

Inmiddels heb ik zelf in excel een bestand gebouwd waar je zelf kunt berekenen hoeveel punten je mag hebben en waar je zelf een lijst met levensmiddelen kunt aanleggen zodat het ongeveer hetzelfde werkt als de betaalde weightwatchersvariant.
Het is alleen wel in het begin veel werk om alles op te zoeken en in te vullen. Daarna werkt het perfect.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op voedingscentrum.nl heb je ook een link naar 'eetmeter'. Deze gebruik ik nu al een aantal weken. Voordeel ervan is dat je ook een totaal overzicht erbij kunt zien wat je aan voedingsstoffen (vitamines, zink etc) binnen krijgt en of dat dat een beetje goed zit.