Middelen tegen honger/eten??En werkt chroom??

Ik wil zo snel mogelijk 5 kilo afvallen, maar dat gaat samen met het eten en sporten. zijn er trucjes of pillen waardoor je echt geen honger/trek hebt??chroom bijvoorbeeld??of Is er een bepaald soort voedsel waardoor je vol gaat zitten met zeer weinig kcal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.3K
Kimath
12 jaar geleden
Als je snel afvalt, komt het er net zo snel weer aan. Als je honger hebt, moet je eten.
Cryofiel
12 jaar geleden
Snel afvallen? Kies eerst eens wat voor jou het belangrijkste is: het 'snel', of het 'afvallen'. Is 'snel' het belangrijkst, honger jezelf dan uit, beweeg belachelijk lang en veel, neem pilletjes of andere middeltjes, en accepteer dat je
a)  je lichaam ziek maakt (ja, echt).
b)  daarna acht kilo aankomt, dus drie kilo meer dan nu weegt. Is 'afvallen' het belangrijkst, vergeet dan het 'snel'. Eet iets minder, maar eet vooral *anders*. Beweeg meer, *doe* iets, wees *actief*. Voor die vijf kilo heb je dan twee maanden nodig - maar daarna blijf je ook zonder problemen op je nieuwe gewicht. De keuze is aan jou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een handje noten zo nu en dan werkt ook.

Antwoorden (9)

Veel (lauw) water drinken, daar raak je én verzadigd van én het zorgt ervoor dat er sneller energie gemaakt kan worden en dus de vetten/koolhydraten snel afgebroken worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij werkt kauwgom kauwen goed. Sommigen krijgen er honger van en bij sommigen gebeurt er niks. Ik heb in ieder geval minder de neiging om dan nog iets in mijn mond te stoppen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afgaand op je eerdere vragen denk ik dat je deze vragen beter aan de huisarts kan stellen. Een beetje eten is écht goed voor je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat ze daar meer aan heeft dan aan een antwoord.
Je kunt prima snel 5 kilo afvallen, als je er genoegen meeneemt dat je daarna minstens 7 kilo aankomt.
Dus het enige dat werkt: gezond eten, meer bewegen. Dat gaat niet zo snel maar is effectief en gezond.
Er zijn geen middelen waardoor je geen trek hebt, behalve eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het welbekende jojo effect.
Magere kwark helpt goed.
Je komt er weinig van aan, maar geeft je wel langdurig een verzadigd gevoel. Voeg aan de magere kwark eventueel wat stukjes appel toe. Lekker en gezond!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de kruidvat kan je ook pillen kopen die tegen honger helpen, ik zelf gebruik deze: Kruidvat Carnitine Fatburner
(de link zit bij de bronnen)
Daarbij ren ik elke dag 4 kilometer en snoep ik niet meer.
Het rennen en niet snoepen is soms wel lastig, maar het helpt wel heel erg!
Die pillen zijn eigenlijk een soort extraatje.
Dus mijn tips:
1. Eet geen snoep meer, pak (om trek te stillen) een appel, frambozen, worteltjes, komkommer enz.
2. Sport regelmatig. Is niet alleen handig om af te vallen, ook gezond. Bij www.afstandmeten.nl kan je heel makkelijk een route uitzetten en bij http://www.hardloopschema.nl/?p=tools&cat=energieverbruik kan je kijken hoeveel je hebt verbruikt.
3. Koop eventueel ook afslankpillen, zoals die bij de Kruidvat (goed betaalbaar in vergelijking met de ander merken zoals hier: http://www.drogisterij.net/afslankpillen/G/A1)
En verder houd jezelf onder controle en geef niet toe aan de trek om iets zoets/calorievols te eten.
Ik eet 1 keer per week iets dat ik echt lekker vind (baklava, bomvol calorieën, maar zo lekker, en na een week netjes me aan mijn afspraken te hebben gehouden mag ik wel een klein beetje)
Een dieet volgen kan natuurlijk ook, maar dat is al helemaal lastig vol te houden.
Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stoppen met eten is natuurlijk de ultieme manier om gewicht te verliezen maar leidt onherroepelijk tot de dood, al dan niet via een vervelend ziekteproces, hoewel dat laatste vooral beïnvloedt wordt door het al dan niet stoppen met vochtinname.

Als je comfortabel wilt afvallen moet je tenminste je lichaamsfuncties in stand houden. Natuurlijk, het is de hoogste bikinitijd maar iedere methode die jou sneller dan 1 kg per week belooft en dat gedurende meerdere weken, is een aanslag op je gezondheid die zich uitbetaalt in ziekte of een uiteindelijke gewichtstoename.

Probeer iets koolhydraatbeperkts. Met een beetje mazzel verlies je daarmee zomaar al een kilo of twee, drie gedurende de eerste week als het je lukt om er goed mee te starten. Koolhydraten houden namelijk meer vocht vast dan zout.

Chroom werkt uitstekend tegen insulineresistentie als je te weinig van dat metaal binnenkrijgt door een hoog gehalte aan geraffineerd voedsel. Als je gezond eet ben ik niet zo bang voor een tekort en is het effect van extra inname ongeveer 0,0.

Probeer om mee te beginnen gewoon eens een ontbijtje van één of twee eieren met wat rauwkost, champignons en/of een plak bacon. Tien tegen één dat je de ochtend door kunt komen (je moet het natuurlijk wel doen) zonder hongergevoel en snaaien. Voel je je daar goed bij, kijk dan eens verder naar Yvonne Lemmers, dr. Frank, Montignac of dr. Atkins, hoewel er veel meer varianten zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kook een aantal eitjes hard.
Eet daar enkel het eiwit van. In één eiwit zitten ong. 13 kcal.
Je honger gaat over met heel weinig calorieën.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom geen geel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In eigeel zitten de meeste calorieën Keesvi :) 70 geloof ik. Ik weet dat dat het voedzaamste deel van het ei is, maar ze vraagt hongerstillers met héél weinig calorieën, daarom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aha! Ik denk wel dat je gelijk hebt want de dooier is een wat vettige substantie. Maar eigenlijk is calorie-arm honger stillen een contradictio in terminis. :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je lijf moet ook wennen aan het hongergevoel en de knop omzetten dat niet ieder hongergevoelmoment een moment van eten moet worden. De eerste dagen dat ei best een goed idee, maar uiteindelijk moet je lijf het toch met 3 of beter 5 kleinere maaltijden doen.
Je moet juist geen hongerstillers gaan eten/nemen,
Dan zal je lijf/hoofd nooit de knop gaan omzetten!
Je moet leren dat niet elk hongermoment een moment van eten word. Beter is het om 5 kleine (gezonde natuurlijk!) maaltijden te eten en daarna terug op 3 komen.
Pas als jij de knop in je hoofd omzet, gaat het lijnen lukken en door steeds je honger te "stillen" steek je eigenlijk je kop in het zand.
Er is nu eenmaal geen makkelijke manier om af te vallen, maar je kunt het jezelf iets minder moeilijk maken.