Moet je eten voor of na het fitnissen of allebij en zijn dan de beste keuzes om spier opbouw te krijgen :)

omdat ik morgen na een hele lange tijd weer mag fitnissen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Mijn coach zei altijd dat je wel iets moet eten, maar niet te veel en te zwaar.. Iets als een mueslireep of appel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beiden. Elke twee à twee en een half uur iets eten. Net voldoende dat je na het verstrijken van de tijd weer trek hebt.
Voor het trainen voldoende tijd wachten voor het laten zakken. Uurtje.
Daarna... Tonijn of zalm of pasta
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2 uur van tevoren wat eten
Want dan is het al verteerd en dan kost het geen extra energie. Erna een zuivelproduct gebruiken is erg goed voor je spieren! Dat bouwt je spieren ook op als je per week wat gaat fitnissen ga je het echt merken!

Hoe ik het weet:
Omdat ik al 9 jaar tennis en aan de top van tennis behoor was 9e t/m 12 jaar ben nou 12 het is erg zwaar en je moet serieus zijn! Ik zeg dit
Serieus dus ik stel het erg op prijs als je mijn antwoord bij serieus behoort!

Mvg, Noumea
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was 9e van heel Nederland en wat ik nog wou zeggen je moet het zuivelproduct binnen het half uur innemen anders is het lichaam zich al aan het herstellen en heeft het geen nut