Wat is de efficiëntste manier om wat kilo's aan te komen?

Ik ben een jongen (19). Ik ben pas ziek geweest en 5 kilo afgevallen weeg nu 65 kilo. Ik zou graag weer rond de 70 kilo wegen, maar ik eet best veel maar ik kom gewoon niks aan! Iemand tips/ideën??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Hetzelfde blijven eten, maat wel in grotere hoeveelheden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is veel eten ,ik denk als je als je misschien wat vaker eten zou en best natuurlijk ook goed,bv brood met bv pindakaas, brinta, je het ook shakes die sporters gebruiken ,kijk maar eens online bij de whey shakes ,daar zit heel veel in en die kun je ook tussendoor doen,misschien voeding met meer koolhydraten ,pasta ,banaan,etc ,melk drinken ipv frisdrank,
ik wens je veel succes .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eten zoals je altijd doet. En daarbij steeds wat extra's. Na je ontbijt een banaan, na de lunch nog een bakje yoghurt en 's avondspits op de bank nog wat fruit of rauwkost. Je blijft hierdoor gezond, en krijgt ook wat extra calorieën binnen. Ga in ieder geval niet expres veel vette dingen eten of te veel snoepen!