wordt je dik van chocolate chip cookies?

vindt ze namelijk heel erg lekker en eet ze ook heel erg veel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (7)

Eet met mate, van alles waar je te veel van eet word je dik. Maak afspraken met jezelf over de cookies. Ik moet je na geven, ze zijn heel lekker :$
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lastig probleem!! Ik zou zeggen, leer je grenzen kennen, dit is niet alleen met eten zo, maar zeker ook in het dagelijks leven. Dat zal je gaan merken. Geef je zelf aan hoeveel je ervan mag eten per dag en doe dat in een bakje, als die leeg is mag je pas de volgende dag weer :( succes
nou dat ligt eraan of je een slome of snelle stoelgang hebt.
als je een slome stoelgang hebt zal dit zeker inpact hebben.
de koekjes zijn zeer zeker niet gezond.
door de hoeveelheid calorieën,suikers en zuren.
maar zo nu en dan mag je toch wel genieten;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk op de verpakking naar het aantal Kcal. Tel deze op bij wat je verder op de dag eet.
Afhankelijk van je leeftijd en je geslacht, en de mate waarin je beweegt kun je als vrouw rond de 2000 kcal en als man rond de 2500 kcal per dag eten.

Als antwoord op jouw vraag: Ja, als je er teveel van eet wordt je dik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan ben jij een gelukkig mens, die niet dik wordt van koekjes. Hoe dat kan heeft er mee te maken hoeveel je beweegt, of hoe snel jouw verbranding is. Ik ben helaas wel iemand die dik wordt van teveel koekjes. Dus geniet er maar van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overigens wil het niets zeggen dat je er uiterlijk niet dik van wordt, het kan evengoed zo zijn dat zich veel vet op je organen afzet. Leer dus maar snel je grenzen kennen want ook al wordt je er niet dik van, het teveel aan vet en suiker is sowieso neit goed voor je!
Het antwoord op je vraag is; je kán dik worden.Sommige mensen hebben geen aanleg om dik te worden. Dat betekent niet dat je ongezond moet eten. Ook slanke mensen kunnen bijvoorbeeld een te hoog cholesterol hebben, wat alsnog hart en vaatziekten kan verzoorzaken.

Voel je gezegend, blijf zoveel mogelijk gezond eten, en sporten, dan zal je hier op latere leeftijd zeker ook nog profijt van hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zijn vet en er zit veel suiker in, dus als je er teveel van eet: ja, dan word je er dik van.
Als je niet kunt stoppen als je eraan begint, zou het verstandiger zijn ze niet in huis te halen, of jezelf aan te leren maximaal 1 pak per week te eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Simpele vraag en je geeft zelf al antwoord.
Je wordt van alles dik behalve thee,koffie of andere waterbasis dingen. Vergelijk jezelf maar met vrouwe justitia. Die heeft een balans weegschaal vast. Enerzijds je eten, anderzijds je activiteit. Als die in balans is terwijl je super veel chocolate chip cookies eet is er niets aan de hand, al betwijfel ik dit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan.
als je ze altijd als tussendoortje neemt en ook heel erg veel kan je er dik van worden.

neem je ze ipv een normale maaltijd hoef je er niet dik van de worden.
verstandig is het natuurlijk niet, dus eet ze met mate.