Ervaringen detoxykall

Ik heb gisteren iets gelezen over een afslankmiddel detoxykall genaamd, je schijnt er gegarandeerd kilo's mee af te vallen.. Ik heb mijn twijfels of dit echt wel zo is. Kent iemand het product of heeft het zelf ook gebruikt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vuistregel: ieder middel dat beweert dat je er gegarandeerd kilo's mee afvalt, is oplichterij. Als er zo'n middel zou bestaan, zouden er geen dikke mensen zijn.

Antwoorden (2)

Dergelijke middelen hebben op zijn 'best' een laxerende en/of vochtafdrijvende werking. 'Best' tussen aanhalingstekens omdat onnodig laxeren en vocht uit je lichaam verwijderen niet goed voor je gezondheid is.

In de gauwigheid gelezen vallen alleen gebruikers ermee af die ook een dieet volgen, waarmee een belangrijke claim van de fabrikant vervalt. Het is een duur placebo dat hoogstwaarschijnlijk schadelijk voor je gezondheid is en alleen je portemonnee lichter maakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is typisch zo'n product waarmee voornamelijk in roddelblaadjes en dergelijke pulp geadverteerd wordt, naast de röntgenbrillen en de autowas van € 89,- waarmee je auto nooit meer roest .
Ik heb even voor je gesnuffelt op het net. Ze hebben ook een site
http://www.detoxykall.ch/index.php

waarvan ik je kan garanderen dat bij mij de ALARMBELLEN al gingen rinkelen.

Ze willen dat je het geld overmaakt, of hun machtigd. Vervolgens is er geen énkel contactmiddel buiten een 0900 nummer (gaan er bij jou ook al bellen rinkelen nu?) Dus

A: je bent je geld kwijt, indien je dit doet.
B: heb je kans dat je het product niet geleverd krijgt
C: er is geen enkele overtuigend bewijs dat dit bedrijf gevestigd is.
D: mocht je het middel "toevallig" wel in handen krijgen, gaat het je echt niet helpen af te vallen!

Conclusie is dus: niet doen!

Advies is dus: pas je eetgewoonte aan, je leefstyle dus, en ga lekker naar de sportschool, desnoods neem je een personal coach of trainer in de arm, en je bereikt hetzelfde resultaat.

Succes!