Ik heb na een zware operatie geen eetlust en smaak.Hoe komt dat ??

Toegevoegd na 13 minuten:
13 januari operatie van zo,n 4 uur wel complicaties omdat er slijm op de longen zat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7K

Het beste antwoord

Mijn ervaring met operaties is dat ten eerste de narcose je eetlust ondermijnt. En ten tweede is je lichaam gewoon munt na de 'aanslag' als ik dat zo mag noemen, en dus is het logisch dat je dan geen eetlust hebt. Dat komt wel weer als je jezelf de tijd geeft, en gewoon proberen wel daarin structuur te houden ivm je herstel! Als je kunt probeer dan gewoon de dingen te eten waar je op dat moment trek in hebt. Het kan echt even duren voor je smaak terug is, soms zelfs wel een paar weken, maar hij komt terug, net zoals je eetlust.