Kan iemand de verhalen over 'Afvallen met Molkosan' bevestigen of ontkennen?

Online is er nog weinig te vinden over afvallen en molkosan en ik hoor dat het werkt. Ben op zoek naar advies.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8K

Het beste antwoord

Je kunt afvallen met Molkosan door dagelijks regelmatig Molkosan te drinken. Of neem bij het ontbijt een lepel Molkosan in. Doordat het veel koolhydraten bevat, eet je de rest van de dag 200 tot 275 kcal minder en het geeft je sneller het gevoel dat je ‘vol’ zit.

Het is echter een fabel dat het zuur de maag doet krimpen waardoor je minder eet. Dat is niet waar, want de maag is juist heel goed beschermd tegen zuren. Alleen al omdat de maag zelf het sterkste zuur aanmaakt dat in je lichaam voorkomt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jaren geleden heb ik, op advies van iemand, eens een tijdje zonder enig succes geprobeerd met behulp van Molkosan af te vallen.

Volgens mij helpt het daar ook niet voor..maar als je het dan tòch zou willen uitproberen, raad ik je aan eens bij een kaas bereider aan te stappen en te vragen om een literfles wei.

Dat kost je vrijwel niets, terwijl de Molkosan je best veel geld kost. Mede doordat het heel kleine flesjes zijn.

Molkosan wordt eigenlijk niet speciaal gemaakt; het is een vloeistof die overblijft bij de kaasbereiding.

Vroeger dumpte men het in grote hoeveelheden in de sloten..totdat dat verboden werd.

De frisdrank fabrieken vonden een prima oplossing: Ze gebruikten de wei voor een nieuw soort limonade: Rivella.

Dus als je de wei niet lekker vindt en de Molkosan te duur..koop je in de supermarkt voor iets meer dan een euro..een grote fles van dat spul.

In elk geval smaakt het beter en als het zou helpen..bof je..Maar ik geloof er niet..meer zo in..

Ik zie meer in: Afvallen door..bewegen en sporten..Dan verbruik je je overtollige energie namelijk op een natuurlijke wijze.

Groet,

Ton