Is brandnetel thee van zonnatura medisch toepasbaar of is de werking te weinig?

Toegevoegd na 16 uur:
Ik gebruik het voor zuivering en ontstekingsremmend. Ik wil graag weten of deze dosis net zo sterk is als verse brandnetel want daar mag je max drie koppen per dag van.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet waar dat je er max. 3 per dag van mag hoor. Er is geen enkel medisch bezwaar aangetoond dat het niet goed is om meer dan dat te nemen.

Antwoorden (2)

Het werkt zuiverend. Ik gebruik dit voor mijn huid, puistjes. Elke dag een glaasje en na 2 weken zag ik echt al verbetering.

Waar voor wil jij het gebruiken dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had voorheen erge eczeem aan mijn handen. Edlijst heeft mij brandnetel thee aanbevolen. Ben begonnen met de brandnetelthee van zonnatura. Ik werd daar wat weeig van in mijn maag. Heb daarom andere brandnetel thee gekocht in een natuur winkel. Het merkt is Jacob Hooy. Deze is veel beter. Ik ben met drie koppen thee per dag, van mijn eczeem af. Natuurlijk in combinatie met creme van de huisarts, maar door de thee is het sneller beter gegaan.
Dus het is medisch toepasbaar. Het zuivert het bloed. Verder is het lekker en voel je, je verfrissend.