Kan men vleesvervangers ergens goedkoper verkrijgen dan in de supermarkten?

Hallo,

ik woon in België en ik ben al enkele maanden vegetarisch. Ook mijn partner is vegetarisch...

Ik heb tot nu toe gemerkt dan de goedkoopste vegetarische vleesvervangers toch in de Aldi zijn hier in België.

200gr vegetarische bitterballen kost hier 1,79 euro.

Ik heb maandelijks zo'n 60 stuks van deze nodig, maar dat komt al gauw op een prijskaartje van 108 euro!

Zou ik dit product ergens anders goedkoper kunnen verkrijgen? Of zou ik via Aldi een deal kunnen maken dat ze wat korting geven?

Indien dit mogelijk zou zijn, hoe begin daaraan? Wie moet ik precies contacteren daarvoor?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Natuurlijk heb je ze niet echt nodig, hoezo zou je elke dag een vega burger moeten eten? Maar de goedkoopste manier is om ze zelf te maken. Het barst van de simpele, lekkere goedkope vegan burger recepten op Google.
Kijk eens hier: http://blog.deplantaardigekeuken.nl/p/recepten.html bij burgers en burgerita's.
Of op www.plantaardigmaandag.nl
Maar je kunt ook googlen naar Vegan Burger recipe in het Engels, dan krijg je echt ontelbaar veel resultaten.
Het is vooral voordelig als je ze van bonen, linzen en groenten maakt. Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

k heb een winkel gevonden die ze per set van 9 bitterballen verkoopt voor € 3,25 ik zie alleen niet wat ze per stuk wegen, maar je kunt ze bellen onder nummer 030 - 234 8214