Waar kan ik vlaszaad kopen?

In de natuurwinkel en de boerenbond hebben ze het niet.. wie weet waar wel?

Toegevoegd na 20 uur:
aaha, wist niet dat dat hetzelfde was, dan ga ik daarnaar op zoek! Super bedankt allemaal!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

In biowinkels en in sommige supermarkten, alleen wordt het verkocht onder de naam lijnzaad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat heet lijnzaak en is in diverse natuurwinkels en boerenbondzaken te koop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vlaszaad oftewel lijnzaad is te koop bij Trekpleister of Kruidvat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en alle andere drogisterijen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, ook bij de Etos is het te koop.
Vlaszaad ook wel lijnzaad genoemd kan je o.a hier online kopen:

http://www.gekruid.be/lijnzaad.html