Maaltijden stomen heeft iemand daar ervaring mee ?

Heeft iemand ervaring met het app.van BK Slowcooker

Toegevoegd na 1 uur:
Gebruikt U het app. dagelijks en bent U er zeer tevreden over.Is de kwaliteit van het eten zeer goed

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ja, daar hebben wij veel ervaring mee, met maaltijden stomen.

Mijn man gebruikt altijd een soort stoompan van een groene kunstof, die bestaat uit drie delen en die zet
hij - met water in het onderste deel - in de magnetron.

Die BK slowcooker lijkt mij eerder een nieuwe - en veel duurdere - net zoiets als de aardewerk romertopf voor vetloze, in eigen sappen sudderende maaltijden.

Zoals je hier ziet
http://www.vd.nl/g9789048302970.html

En toen we nog een echte grote oven hadden,
gebruikte mijn man die romertopf inderdaad ook vaak en de kwaliteit van het eten is inderdaad prima.
[afhankelijk van wat je er in doet].
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
TS breidde haar vraag uit. Of ik de stomer dagelijks gebruikte: nee, een paar keer maar.
En of het voedsel goed was. Ik vind het eten soms uitgedroogd in de stomer.
Het is wel lage calorieën maar niet zo lekker.

Andere antwoorden (3)

Om je vraag letterlijk te beantwoorden: ja, ik heb daar ervaring mee.
Maar ik veronderstel dat je een andere vraag hebt. Zeg maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een slowcooker is meer een aparaat om te stoven dan te stomen.

Ik heb ook al een paar jaar een slowcooker. Ik gebruik hem ongeveer één keer per maand.
Het is ideaal als je bijvoorbeeld een hele middag weg moet en dan geen zin hebt om 's avonds nog uitgebreid te koken.

Je bereidt dingen voor volgens het recept, mikt alles in de slowcooker. De meeste recepten die ik gebruik varieren van tussen de 6 en 8 uur op standje low.

Het eten smaakt prima, de kwaliteit is goed. Blijf het een fijne uitvinding vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is een geweldig apparaat,heel praktisch. de amerikaanse zijn het beste en duurder; in de betere kookwinkels te krijgen of op internet. let op de mogelijkheden van de timer, daar kun je een begin- en eindtijd instellen