goh grappig man..

gaat eens lekker goegelen ofzo.. klein kind
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Glory Wipe
The act of wiping after taking a crap and turning around to the magnificent realisation that there is no crap on the toilet paper. Thus, no more paper is needed and glory wipe has been achieved.
"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als je net gepoept hebt en je veegt af, en het velletje is nog schoon.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
is
een vrouw die in een donkere paskamer achter een gat zit dat ter hoogte van de penis zit