Is er een restaurant in Apeldoorn waar je lekkere vegetarische gerechten kunt eten?

Een restaurant met lekkere vegetarische gerechten, niet alleen de standaard afgezaagde gerechten zoals groentenomelet of gevulde paprika?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

In Apeldoorn zit een Indiaas restaurant. Moet je wel even controleren of het er nog is. Is al wat langer geleden, maar ik heb er wel een keer lekker gegeten, want anders had ik het niet onthouden. Maar kan ondertussen van eigenaar gewisseld zijn. Ik heb de naam niet meer.
In India is een groot deel van de bevolking vegetarisch en in de meeste restaurants heb je dus meer keuze. Je moet er wel van houden. Wel even er op letten of ze naast de pittige varianten ook mild hebben. Het varieert nogal uit welk deel van India de recepten zijn.
Ze hebben er ook gerechten met vis en kip, dus strikt vegetarisch is het niet. Het is wel wat anders dan het standaardgebeuren en dat was wel jouw vraag.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik zie nu dat tijdens het intypen iemand dezelfde link heeft gegeven. Ik kan er geen informatie over dat Indiaas vinden, maar er is wel iets van afhaal. Je zou zelf kunnen kijken, informeren wat de recensies zijn op dezelfde site.

Toegevoegd na 10 minuten:
Wat een gedoe met zoeken. Ik kan alleen Kamalan vinden, maar heb twijfel of het wel hetzelfde restaurant is.
Hij zit op het Marktplein, maar heeft geen eigen site waarop hun menu-kaart staat. Je zou in ieder geval even kunnen kijken als je er niet te ver vandaan woont.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er zijn vele restaurants in Apeldoorn net als in de rest van Nederland waar je vegetarisch kunt eten. Als in onderstaande link een restaurant voldoet aan je verwachtingen qua culinair danwel binnen jouw budget past, dan kun je lekker vegetarich eten in Apeldoorn.
http://www.eet.nu/apeldoorn/vegetarisch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Rambla's of Catalunia kan je heerlijke vegetarische tapa's eten.
Persoonlijk vind ik de sfeer en aankleding van Catalunia leuker, maar eten is bij beide prima!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet in Apeldoorn maar op een steenworp afstand,in Lieren,heb je restaurant De Prinsehove,je kunt daar heerlijk vegetarisch eten,ze maken er daar echt wat van met
verse seizoensproducten.

www.deprinsehove.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het adres in zonder DE: http://www.prinsehove.nl/index
Het even gekeken en er staat veel vis op de kaart. Ze hebben dan wel veel leuke groenten maar vegetarisch eten wordt toch een beetje zoeken op de kaart...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er wordt speciaal voor jou gekookt wat je maar wilt,dus dat was in mijn geval vegetarisch en heel erg lekker.Gewoon even je wensen kenbaar maken in het restaurant zelf of van tevoren want niet alles staat altijd op de kaart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ja,bedankt voor de verbetering! Het is inderdaad zonder "de".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee, was daar wel benieuwd naar! En met DE kom je ook wel.