De haren zijn de stamper draden die ingedroogd zijn na het volgroeien van de vrucht
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik vermoed om de snipstruis droog te houden.
De kiwi's of snipstruisen zijn loopvogels die van nature alleen voorkomen in Nieuw-Zeeland. De vogel kreeg zijn naam van de Maori's.
Kiwi's zijn sterk aangepast aan het leven op en in de grond. Ze hebben bijvoorbeeld wel vleugels, maar deze lijken geen functie te hebben. De veren van kiwi's lijken op haar.
Over het algemeen kent Nieuw-Zeeland een gematigd zeeklimaat.
De veelal uit het westen waaiende wind zorgt voor uitzonderlijk veel neerslag in het zuidwesten, waar jaarlijks zo'n 8000 mm regen valt.