Hier een hele website met hele verrassnde rawfood recepten.

http://rawfood-nederland.nl/recepten.php?start_from=10&ucat=&archive=&subaction=&id=&
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met onderstaande recepten is een compleet menu samen te stellen, met voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. De hoeveelheden zijn afgestemd op 2 - 3 personen. Voor de recepten voor het hoofdgerecht heb ik me laten inspireren door de keuken van het restaurant Quintessence, een rawfood-restaurant in New York. Ik heb de recepten bewerkt aan de hand van de vaardigheden die ik heb opgedaan in de tijd dat ik werkte in de keuken van The Tree of Life Rejuvenation Centre in Arizona.

Toegevoegd na 24 seconden:
http://www.rawsuperfoods.com/nl/recipes/

Toegevoegd na 32 seconden:
http://www.rawsuperfoods.com/nl/recipes/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een sapcentrifuge hebt kan je talloze sapjes en 'cocktails' maken, zoet, fris en pittig.
Fris pittig:
-appel+komkommer+een klein stukje gember
-bleekselderij+peer
-tomaten+paprika+een klein scheutje tabasco

Zoet:
-rode biet+appel
-tomaten+basilicum+iets honing
-kiwi+bosbessen (of blauwe bessen)

Een echte traktatie vond ik verse ananas met een scheut kokosroom en iets rum (en uit de kruidentuin wat versnipperde blaadjes ananassalie of appelmunt).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op www.rawfood-nederland.nl kun je inderdaad veel recepten vinden die je makkelijk kunt maken. Niet alleen over sappen groenten en fruit maar ook over welke combinaties het beste zijn en op welke tijdstippen je lichaam ze goed kunnen verdragen en ook staat er NIEUWS met erg leuke wetenswaardigheden over voeding. Verder kun je het veel lekkerder maken door er rozijnen door te doen of vijgen supergezond voor je maar kijk daar ook eens naar de andere hartige dingen die je kunt maken super gezond en super heerlijk! Lekker met gezonde zoetstoffen (dus niks met ongezonde suiker) mjammie