De Rowley Stripes van Vans zijn veganistisch. Oorspronkelijk was geloof ik de hele Rowley-lijn veganistisch, maar tegenwoordig hebben ze ook Rowley schoenen met suede erin (Rowley Style 99's).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Neeh ik draag ze zelf ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee zelf heb ik ze ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij zijn de meeste schoenen dat wel van vans. ik weet niet of ze ook leer gebruiken in sommige schoenen. dan zul je moeten kijken waar het materiaal van gemaakt is, als je in de winkel staat.