zou je kunnen overleven zonder groente en fruit

je kan overleven zonder vlees vegetarisch maar zou je dat zelfde kunnen doen met groenten en fruit
dus wel aarappels granen noten enz enz ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (6)

overleven doe je wel...in oorlogstijden hadden mensen het niet anders...alleen je loopt een vitaminetekort op...met alle gevolgen vandien...
dus beter gewoon lekker en vooral gezond eten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn streken waar geen groente en fruit voorhanden waren...de Innuit bv (eskimo's).

Aanvulling van vitaminen ed kun je dan krijgen door de gehele vangst op te eten en dan met name ook de hersenen. Ook van vis.

Tevens aten bv lappen vzv mijn kennis reikt ook halfverteerde mossen uit de maag van geslachte rendieren.

Is niet geheel een antwoord op je vraag....noten, granen en aardappels hadden die stammen ook niet...maar komt wel een eind in de richting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja want met groenten en vitaminen pillen en water en drinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
overleven op water en brood,het kan.schijnt zelfs niet eens heel ongezond te zijn.
13 jaar geleden
yep, dmv supplementen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zal wel een tijdje goed gaan, maar dan krijg je tekorten. Denk al gauw vitamine A en C Ik zit nu wel te denken: hoe deden de Inuits dat? Met name C, lijkt mij wel een probleem in het hoge Noorden.