Waar kan ik amarenakersen kopen?

Ik ben gek op amarenakersen maar ik vind ze niet in de winkel en ik wil ze niet in zo'n klein blikje online bestellen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ze niet online wil bestellen hebben wij toch een indicatie nodig van de regio waar je ze wil gaan kopen. Dan kunnen wij gerichter zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons kan je ze in de ijssalon kopen. Ze zijn nu in Italië, maar als je in Assen woont denk ik niet dat de ijssalon in mijn woonplaats een goed antwoord is ;o)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik woon twintig kilometer van Antwerpen maar ik wil er best een heel eind voor rijden, dan koop ik er ineens genoeg.

Het beste antwoord

Probeer het eens bij een winkel met Italiaanse delicatessen. De kans is heel groot dat je ze met het oog op de komende feestdagen gewoon bij de supermarkt vindt. Dan flink inslaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb wel eens een pot bij de Lidl gekocht.. Weet niet of het in het standaard assortiment zit..