Wij hebben ooit een weekendje Brugge gedaan en hebben verschillende restaurants gehad. Restaurant het minnewater is een vriendelijk restaurant. Het heeft niet specifiek iets voor kinderen maar het personeel gaat wel heel leuk met kinderen om. Ze hebben echte streekgerechten en voor de kinderen altijd wel belgische frieten erbij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

op de volgende site kun je naar restaurants zoeken in brugge waarin je bepaalde voorkeuren aangeeft. Zo kom je uit bij kindvriendelijke restaurants.
Via google kom je dan wel achter recensies denk ik.

http://www.dinnersite.be/cityguide/Brugge
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bamibal
13 jaar geleden
Ik had natuurlijk al op internet gezocht, maar vind daar weinig. De meeste restauranst zijn in de buurt van Brugge, maar ik zoek dus iets in het centrum van Brugge. Vandaar dat ik naar specifieke tips vraag en niet naar hulp bij internetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet zo'n sympathieke reactie, bamibal
bamibal
13 jaar geleden
Was niet onsympathiek bedoeld, hoor! Excuses als het zo overkomt.
bamibal
13 jaar geleden
plusje als goedmakertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-)