Hoe heet de franse McDonalds milkshake?

Ik was in frankrijk en daar hebben ze vreemd genoeg geen milkshakes zoals wij die kennen. Ik bestelde een aardbeien milkshake en ik kreeg een klein bekertje met een bolle doorzichtige dop met een rietje. Het bekertje was ook doorzichtig en de bodem was gevuld met een soort siroop.

Weet iemand wat ik bedoel?
Is het ook in Nederland verkrijgbaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.3K

Het beste antwoord

Dat noemt men daar Frappé. Volgens mij is het in Nederland te koop als Smoothie.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Deze soms ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Batido.. het is een franse milkshake bij macdonalds