Waarom is er nooit onderzoek gedaan naar de kwalijke gevolgen - als die er al zijn - van een haar in je eten. Vooral die van een ander...?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn wel wat onderzoeken gedaan naar haar, bijvoorbeeld op micro-biologisch gebied. Hieruit blijkt dat haar onhygiënisch is, maar vanwege het imuumsysteem wordt je er niet ziek van. Om te voorkomen dat haar in je eten terecht komt als het nog in de fabriek is, zijn er strenge controles op bijvoorbeeld haarnetjes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een techniek om iemand te vermoorden is door een lok hele korte haartjes door het eten te doen waarna het eten hiervan de maagwand geperforeerd kan worden. In vroeger dagen dodelijk en zonder medische bijstand weinig hoopvol.

Als je dit niet tot onderzoek rekent kan je wel eens gelijk hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik dacht dat dat fijngemalen bamboestengels waren. Scherper dan een naald, maar zo klein dat je ze zonder problemen kunt eten. Verandert de smaak van het eten ook niet. Eenmaal in de maag en darmen zorgen ze voor een duizendvoudige maag- en darmperforatie door de kneedbewegingen van maag en darmen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik meende ook iets gelezen te hebben van gemalen glas alhier, Maar deze alternatieven hebben niets met de vraag te maken en dan had ik weer een hoop van die andere duimpies gehad. Ik meen te herinneren dat ik van die kort geknipte haren op discovery channel heb vernomen, en ik ben te lui om bronnen te gaan zoeken. :-)
zonder er wellicht erg in te hebben adem je elke dag huidschilvers in van alle mensen die ergens voor je zijn geweest. Ik heb reden aan te nemen dat een haar niet veel schadelijker zal zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dat lijkt me lastig gezien het scala aan haarproducten dat er inmiddels op de markt is.
en volgens mij moet je je aan de richtlijnen van s.v.h. (verklaring sociale hygiëne) houden en altijd een haarnetje op hebben.(hygiënische verzorging).

altijd balen als dit gebeurt overigens.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er was laatst een vrouw dood aangetroffen en na nader onderzoek bleek ze een ENORME haarbal in haar maag te hebben. Mensen zijn daar niet voor gemaakt, hehe. Ze stond er inderdaad om bekend vaak haar haren in haar mond te doen.