Hoe kan een pizzeria 30 soorten leveren via thuisbezorgd? Al kant en klaar?

Grillrooms ook. Van kebab tot pizza. Hoe doen ze dat?

Ritsuka
2 maanden geleden
Een pizza beleggen kost niet veel tijd hoor. Kijk maar eens binnen bij een Domino's of New York Pizza
Amadea
2 maanden geleden
En ze zullen de ovens gedurende openingstijd altijd op de juiste temperatuur hebben staan. Dus er kan direct gebakken worden.

Antwoorden (1)

Ze maken het klaar direct nadat je het besteld hebt en de koerier van thuisbezorgd brengt het dan naar je toe.
Omdat het nog moet worden gemaakt (maar alle ingrediënten staan al klaar) kan je alle verschillende soorten gerechten maken en leveren. Dat kan heel snel gaan.
2 maanden geleden
tinus1969
2 maanden geleden
Dit vind ik een half antwoord. De truuk is juist, dat een pizzeria etc vaak allerlei ingrediënten en elementen kant en klaar heeft staan, en populaire pizza’s soms ook helemaal.
Ik heb dat ook wel eens gezien; er komt een bodem met tomaat en kaas uit de koelkast, waarna er nog wat voorgesneden champignons wirden toegevoegd.
ronron1212
2 maanden geleden
Er wordt door het restaurant zelf thuisbezorgd heeft geen koeriers dat is alleen maar een tussen dienst.
ronron1212
2 maanden geleden
@tinus1969 de bodem licht klaar de rest is klaar en voor gesneden dus beleggen is zo gebeurt
tinus1969
2 maanden geleden
@ronron1212 je eerste reactie is onduidelijk, maar er zijn zowel restaurants met eigen bezorgdienst, als restaurants die dat uitbesteden aan grote bezirgbedrijven zoals Thuisbezorgd.
Je tweede reactie snap ik ook niet helemaal maar lijkt een bevestiging van wat ik schreef.
crispy
2 maanden geleden
@tinus1969 Ik geef in mijn antwoord toch ook al aan dat alle ingrediënten klaar staan?
@ronron1212 De vraagsteller vraagt hoe dit zo snel kan via thuisbezorgd. Dus daar zit in deze casus wel een koerier van thuisbezorgd bij.
tinus1969
2 maanden geleden
@crispy, het punt os eigenlijk, dat niet de ingrediënten al klaarstaan, maar dat er meestal met halffabricaten (of zelf bijna kant en klaar) wordt gewerkt. Ingrediënten kan ook betekenen dat de bodem nog ter plekke uit meel wordt gekneed ;). Vaak is er een kant en klare bodem met saus - alleen nog wT toppings toevoegen.