Wat is een goedkoop kindvriendelijk restaurant in Noord-Limburg?

Rond de meivakantie zijn we met een best wel grote groep kinderen in de omgeving en willen daar iets eten. In het verleden pakten wij de McDonald's, maar dit werkt helaas niet meer.

We zoeken iets dat goed betaalbaar is het zou mooi zijn als kinderen hun energie nog even kwijt kunnen, bv. bij een speeltuin.

Ergens tussen Venlo en Nijmegen zoeken we iets.

4 maanden geleden
Amadea
4 maanden geleden
Als het ook in Gelderland vlak in de buurt van Noord-Limburg mag zijn is Berg en Dal een goeie optie. Daar is de speeltuin Tivoli en er recht tegenover zit een pannenkoekrestaurant.
wilkers
4 maanden geleden
Dat is een hele mooie, die ik ga opschrijven. Mooiste zou nog wel dichterbij Limburg (en evt. de snelweg A73) zijn.

Geef als eerste antwoord