Hoe vind ik restaurants waar ze een thee-sommelier in dienst hebben of waar thee-spijs combinaties geserveerd worden?

Oftewel: waar hebben ze een thee-sommelier in dienst? Of waar serveren ze tenminste goede thee-spijs combinaties? Ik zou graag ergens uit eten gaan waar ze bij iedere gang een andere thee serveren. Mag ook een adres in het buitenland zijn.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
https://www.tripadvisor.nl/ShowUserReviews-g188632-d3809163-r715699506-Umami_by_Han_Rotterdam-Rotterdam_South_Holland_Province.html
Wellicht bestaat het hier nog!
Even bellen.
Griffin
2 jaar geleden
Dit is een aanrader!! https://umami-restaurant.com/rotterdam/
ronron1212
2 jaar geleden
@Griffin ik zie niets over thee
SentWierda
2 jaar geleden
@Griffin en ronron1212. ronron1212 heeft gelijk: over thee niets te vinden.
@Simonsdochter. Recensie van meer dan twee jaar oud.... Tegenwoordig (sinds maart 2020) noemen ze dat prehistorie.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Beste SentWierda, wat wil je eigenlijk zeggen met de opmerking over prehistorie?
SentWierda
2 jaar geleden
@Simonsdochter. De horeca heeft de afgelopen twee jaar meer meegemaakt (= er is daardoor meer veranderd) dan in vele, vele jaren daarvoor.
Een recensie van twee jaar geleden komt erg gedateerd over.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Klopt, daarom staat er nog een stukje belangrijke tekst onder.
Rieneke1
2 jaar geleden
Zo te zien kan je nog steeds reserveren, en worden er wel degelijk naast wijn-arrangementen ook thee-arrangementen aangeboden.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Rieneke1, wat goed!
Thee-arrangement is de zoekterm!
Hier is nog één: https://www.parcbroekhuizen.nl/theearrangement/

Antwoorden (1)

De zoektermen:
- thee arrangement bij diner
- thee arrangement restaurant
geven vele resultaten.