Bestaat er een internationale dinerbon?

Ik wil een etentje cadeau geven aan iemand op vakantie in het buitenland.

5.3K
bamibal
2 jaar geleden
Er bestaan bonnen die je overal kunt uitgeven aan van alles en nog wat. Die staan bekend onder de naam Geld.

Antwoorden (1)

Neem eens een kijkje bij ' Cadora'...Dit is een grote, heel gevarieerde cadeaubonnen collectie maar wel alleen in de Benelux. Je kunt hier 24/7 via internet cadeaubonnen uitzoeken en bestellen en ervoor kiezen om ze bij jezelf óf bij de ontvanger te laten afleveren...per e-mail of per post thuis.
amc
2 jaar geleden
amc
2 jaar geleden
Een etensbon gaat via 'Deliveroo'...een takeaway dus maar wel bij een favoriet restaurant waar bij de Deliveroo website of via de app. de favoriete maaltijd favoriete kan worden besteld. De giftcard is online omruilbaar en de levering is in België, Duitsland, Ierland, Italië, Spanje en uiteraard in Nederland.