Zijn er vending machines in Nederland en waar zijn die te vinden?

Vending machines zijn automaten waar je meestal eten of andere spullen uit kunt halen tegen betaling

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.4K
Utrecht
3 jaar geleden
Nog nooit ergens een snoep- of frisdrankautomaat gezien?
Volgens mij staan o.a. scholen er vol mee.

Antwoorden (3)

Ja, die zijn er zeker! Vending machines zijn in Nederland met name te vinden op de treinstations, op middelbare scholen, hogescholen en universiteiten, en op veel andere plekken waar veel mensen (langs) komen.
3 jaar geleden
Snackbar, hotel, tankstation etc. etc.
3 jaar geleden
Ze staan ook in de sportschool.