Zijn er eetverkoopautomaten in Nederland?

Je ziet ze de laatste tijd vaker op Youtube Vending machines, van Pizza tot salades en van ijs tot friet, allemaal van die aparte machines, maar zijn deze ook in Nederland te vinden (anno 2020)? er was een pizza machine in groningen maar die is blijkbaar al weg

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.7K
Amadea
4 jaar geleden
Op diverse plekken in ons land zijn eierautomaten.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
een link met google/bing heb ik niets aan, en een snack muur is niets apart aan ook geen boerenwinkel
Amadea
4 jaar geleden
Naar welke informatie ben jij dan precies op zoek?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Naar de info waar ik naar vraag een aparte Vending machine

Antwoorden (1)

Er blijken in Nederland nogal wat vending-machines voor te komen. Het begon met de kroketten en bami-ballen maar nu is het zo'n beetje alles.
Zie de links.