Kun je ergens in het centrum van Amsterdam goedkoop eten/dineren ?

Tussen de 20 en 40 euro in voor 2 personen, hier bedoel ik geen 3 gangen menu.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Cryofiel
14 jaar geleden
Bij de Febo, denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je zoiets?
http://www.gasthuys.nl/

Antwoorden (4)

Ja, rondom het Spui heb je wel meerdere eetcafe's zoals de link in de reactie. Verder in de zijstraatjes van de Leidsestraat vind je ook wel tenten waar je redelijk goedkoop kunt eten. (Los pilones, kerkstraat, mexicaans)
Ook in de Haarlemmerstraat zijn genoeg zaken waar je terecht kunt.

Toegevoegd na 12 minuten:
Nam Kee op de zeedijk is ook vrij goedkoop en lekker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op IENS.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kunt toch gaan wokken

overal in heel nederland kost dat ongeveer 20 euro per persoon

geen drinken dan moet je 50 euro betalen,maar je kunt verder de hele avond onbeperkt eten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je van Japans houdt: Japans restaurant Genroku,
Nieuwezijds Voorburgwal 115. Tussen Magna Plaza en station.Tel. 020 4288809. Open iedere dag van 12.00 tot 22.30 uur.
€ 23,50 onbeperkt eten. Wel reserveren, 's avonds kan het druk zijn.