Hangt ervan af, hoe laat je normaal opstaat....als je gewend bent, dat de dag om 6.00 uur begint, is 10.00 uur een mooie tijd, gaat bij jou de zon pas om 9 uur in je ogen schijnen op een doordeweekse dag, kan het rustig 12.00 uur zijn....
Als je maar méér trek hebt, dan in een kop thee en een beschuitje.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

In restaurants wordt de brunch meestal vanaf 10 à 11 uur 's ochtends aangeboden, maar over het algemeen is ook een latere maaltijd die het ontbijt en de lunch combineert een brunch te noemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo rond de klok van 11 uur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Brunch is afgeleid van het Engelse Breakfast en lunch. Zit dus tussen ontbijt en lunch en is meestal tussen 10-en 11 uur `s morgens.
amc
14 jaar geleden
wij zijn laatst met de familie gaan brunchen maar dat was later rond twee uur ...high tee eigenlijk ...maar volgens mij hangt er geen vast tijdstip aan en kun je het zelf bepalen aan de hand van je hapjes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ik denk ook 11 uur... het is een laat ontbijt maar om daarna nog te gaan lunhen.. ontbijt en lunch in een is volgens mij ook 11 uur
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ergens tussen het ontbijt en de lunch, he, dus 11 uur ofzo.