Kan ik m'n geld terugvragen aan het restaurant als het eten slecht was, zodat ik ervan heb moeten overgeven?

ik heb gisterenmiddag op restaurant een kalfsescalope puttanesca gegeten. Tegen zeven uur 's avonds voelde ik me niet lekker worden, en een uurtje later moest ik overgeven: de kalfsescalope puttanesca. Kan ik m'n geld terugvragen aan het restaurant?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.9K

Het beste antwoord

Dat kan, en als het een fatsoenlijk restaurant is zullen ze het serieus nemen. Probleem blijft natuurlijk wel dat je niks kunt bewijzen en ze je het geld niet terug MOETEN geven. Ik zou gewoon even langsgaan en het probleem uitleggen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
constant
10 jaar geleden
Natuurlijk en een bonafide restaurateur zal het ook wel doen, maar hij zal wel vragen hebben. Zeker als je alles op hebt. Proberen waard.