Wat zijn de best verkochte belegde broodjes?

Welke broodjes worden over het algemeen goed verkocht? Zoals broodje gezond/tonijnsalade enz.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.4K

Antwoorden (3)

Het best verkochte belegde broodje is zonder twijfel het broodje gezond.

Vreemd genoeg wordt er wel boter op gedaan, behalve als je niet wilt, daarna ham, kaas, sla, tomaat, komkommer, ei en vaak ook nog een plukje "zuur" uit de pot.
Weinig gezond in feite, maar zo heet het wel.

Toegevoegd na 17 minuten:
Aanvulling :

Het best verkochte belegde broodje in Nederland.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ham (vleeswaar) is helemaal niet zo gezond, dat kan je beter weglaten als je kiest voor een broodje 'gezond'...
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2680/Economie/article/detail/3489728/2013/08/09/Broodje-gezond-niet-zo-gezond.dhtml
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ben het helemaal met je eens @azalaia!
Zelf laat ik op en broodje gezond 1 plak kaas, sla, tomaat en komkommer leggen, meer niet. Bovendien neem ik altijd een bruine pistolet mmmmmmm lekker!
Op nummer één - ook in Nederland - staat de Subway Chicken Teriyaki, het broodje met de kip in zoet-pittige Japanse saus. De Italian BMT is wereldwijd daarna het meest verkochte product.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Broodje kaas
Broodje ham
Broodje Ei

Dit zijn volgens mij wel de 3 standaard belegde broodjes die in elke zaak, tankstation of kantine te vinden zijn.

Toegevoegd na 2 minuten:
En goed verkocht worden natuurlijk, anders waren ze niet zo rijkelijk voorhanden.