Dat kan. Er is ook vanille aroma en vanillesuiker gaat natuurlijk ook maar de geur en smaak van een vanillestokje is veel lekkerder. Je kunt ook zelf vanillesuiker maken met een vanillestokje, dat is misschien iets duurder maar een stuk lekkerder.
Neem een kilo suiker en één vanillestokje. Suiker in een afsluitbare pot doen, vanillestokje halveren en uitschrapen. Schraapsel door suiker mengen. de twee helften van de "schil" erin doen. Pot sluiten 1 à 2 weken wachten en je hebt verrukkelijke vanille suiker. Met mate toepassen want de smaak is vele malen sterker dan die uit een zakje. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hele goeie antwoord, dank jewel!

Andere antwoorden (1)

ja je kunt het door vanillesuiker vervangen