Ik ben laatst zeer prettig verrast bij Ouzerie To-Steki, Oudegracht 261.

Het werkt volgens het mezedes-concept (kleine hapjes), wat ik op zichzelf overigens geen pré vind omdat heel veel tapas-achtige restaurants in Utrecht het slecht uitvoeren. Hier was het wel goed.

Het eten was zeer smakelijk, en de bediening was attent, een zeldzaamheid in Utrecht. Wij zijn allebei vegetariërs, en konden nog steeds heel goed aan onze trekken komen.

En heel fijn: we konden zeggen "doe maar wat dingen die de kok lekker vindt, zelf kunnen we niet kiezen" en dat was geen enkel probleem Ze begonnen met een kleine (en uitgebalanceerde) selectie, we konden altijd meer krijgen van een gerecht dat we extra lekker vonden, en het eten bleef komen zolang wij nog trek hadden.

En ook niet onbelangrijk: aan het eind van een zeer genoeglijke en zorgenloze avond waren we allebei verrast over hoe weinig dat alles kostte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Tweede gedeelte Amsterdamsestraatweg richting Maarsen. En anders tussen het Neude en de oude gracht aan de zijkant van het postkantoor. Bij beide kun je goed eten. Bij het postkantoor is traditioneel. Op de A'damsestraatweg is trendy en meer een vorm van tapa's maar beiden zijn goed.

Daarnaast is er ook nog een leuke op de oudegracht tussen de dom en tolsteeg en het is er lekker eten, alleen is het daar altijd de vraag of je een tafeltje boven krijgt of beneden met ze alle aan een tafel van 10 meter moet eten. Is daar overgens ook gewoon goed eten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Laatse zit aan de kant en vlak bij het Tivolie. Die aan de overkant moet je dus niet hebben.

Toegevoegd na 9 minuten:
Laat me wel even weten waar en hoe je gegeten hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke boedoel er zitten er vandaag de dag een stuk of 5
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is dat de gene op het tweede gedeelte v/d A'damsestraatweg. Is zeker leuk en goed.
Restaurant Delphi naast de Domtoren. Ten minste als die nog bestaat, ik woon al heel lang niet meer in Utrecht.