Hoe kan ik reserveren bij restaurant 'Ticket Bar' in Barcelona ?

Via online reserverings systeem van restaurant lukt het me al een half jaar niet om een tafel te reserveren. Wie heeft er nog tips ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet waar het misgaat bij je reservering, maar ik probeer bij dit soort dingen nog wel eens een andere internet browser. Dus internet Explorer, Firefox, Chrome. Soms lukt het dan wel.

Antwoorden (1)

Ik weet niet of je er direct op de avond van aankomst al wilt gaan eten, maar anders kun je misschien zodra je in Barcelona aankomt het restaurant opzoeken en er persoonlijk reserveren. Tenzij het natuurlijk zo'n populair restaurant is dat je er inderdaad al ver van tevoren moet reserveren, dan heb je last minute erg weinig kans. Hoogstens kun je dan je telefoonnummer achterlaten zodat men je kan bellen als een gereserveerde tafel bijvoorbeeld onbezet blijft.